rosevalleys

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Johanna - 30 december 2010 13:20

Dagen efter julafton så blev mollan ganska dålig i magen. Jag har ingen aning om hon råkat stoppa i sig något oätligt, men hon är fullt frisk och rask som vanligt förutom magen då. varje morgon blir det fast och fint men sen så blir det andra bullar. Har börat med ris och så nu. Blir det inte bättre efter några dagar så får vi undersöka vidare med hjälp av lilla veterinären.

Bjuder på en alldeles ny och bildskön bild på mollan. Nu tänkte jag dra mig ut och ha lite fotosermoni med min nya systemkamera (har glömt att berätta det, så mer info kommer sen). Lika bra att göra det nu innan det blir mörkt. Sen ska jag bannemej plugga lite matte. stackars mig...

       


Presentation


Johanna, djurtokig hobbyfotograf från Småland. Berättar om livet ihop med min tokiga Gårdshund Molly.
Tar även upp mina små projekt inom foto och design.
Jag bjuder på massa foton och designer, samt annat smått o gått...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina andra sidor

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards